Cele 4 game de produse pentru make-up de la Oriflame îmbină energia urbană cu nuanțele minunate la prețuri accesibile. Raportul calitate preț este extrem de important atunci când ne gândim la produsele cosmetice. Trăim într-o perioadă în care tendința pentru îngrijirea corpului, frumusețe este în continuă creștere de la adolescente la femei.
Prima gamă este cea Oriflame Beauty destinată femeilor și doamnelor moderne, care folosesc cosmeticele pentru înfrumusețare de la cele de corp la cel pentru mâini și picioare.
Cea mai preferată gamă este cea de la Giordani Gold. Giordani și-a extins gama de la parfumuri pudră și creme. Parfumurile Giordani Gold White și Gold fac parte din cosmeticele mele preferate, sunt produsele pe care le folosesc din liceu. Spun din liceu, pentru că de atunci mă parfumez cu esențele intense și mă bucur de mireasma lor.
Produsele Very me sunt destul de originale, mie-mi plac foarte mult fardurile, deoarece au nuanțe mate și interesante. Creioanele dermatografe și cele de buze din gama Very me sunt de calitate, mai ales atunci când ne dorim o aplicare corectă a rujului prin trasarea liniei, dar și pentru accentuarea acestuia.
Rujurile de la Pure Colour sunt în nuanțe diverse de la cele sidefate, la cele mate sau cu sclipici. Am testat destul de multe nuanțe, de la cele închise la cele mai deschise. Recunosc faptul că sunt adepta nuanțelor aprinse,am toată paleta de nuanțe de la roși închis la deschis.
Care sunt produsele voastre preferate de la Oriflame? Ce gamă preferați?
In cadrul acestei teme as dori sa prezentati mediul de marketing si analiza SWOT
la compania la care lucrati sau la orice alta companie doriti urmarind structura prezentata
in resurse ( maxim 5 pagini)
Mediul de marketing si analiza SWOT a firmei Oriflame
Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o îngrijire
naturală a pielii prin intermediul unei forţe de vânzări independentă, în afara circuitului
tradiţional al magazinelor de desfacere cu amănuntul.
Compania Oriflame este una dintre companiile cele mai dinamice din lume, ce
dispune de una dintre cele mai largi game de produse pe bază de ingrediente naturale,
fără testare pe animale
In cadrul acestei teme as dori sa prezentati mediul de marketing si analiza SWOT
la compania la care lucrati sau la orice alta companie doriti urmarind structura prezentata
in resurse ( maxim 5 pagini)
Mediul de marketing si analiza SWOT a firmei Oriflame
Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o îngrijire
naturală a pielii prin intermediul unei forţe de vânzări independentă, în afara circuitului
tradiţional al magazinelor de desfacere cu amănuntul.
Compania Oriflame este una dintre companiile cele mai dinamice din lume, ce
dispune de una dintre cele mai largi game de produse pe bază de ingrediente naturale,
fără testare pe animale
Despre autor
Formular de contact
';
(function() {
var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true;
dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js';
(document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq);
})();
4 game de produse pentru make-up de la Oriflame
Cele 4 game de produse pentru make-up de la Oriflame îmbină energia urbană cu nuanțele minunate la prețuri accesibile. Raportul calitate preț este extrem de important atunci când ne gândim la produsele cosmetice. Trăim într-o perioadă în care tendința pentru îngrijirea corpului, frumusețe este în continuă creștere de la adolescente la femei.
Prima gamă este cea Oriflame Beauty destinată femeilor și doamnelor moderne, care folosesc cosmeticele pentru înfrumusețare de la cele de corp la cel pentru mâini și picioare.
Cea mai preferată gamă este cea de la Giordani Gold. Giordani și-a extins gama de la parfumuri pudră și creme. Parfumurile Giordani Gold White și Gold fac parte din cosmeticele mele preferate, sunt produsele pe care le folosesc din liceu. Spun din liceu, pentru că de atunci mă parfumez cu esențele intense și mă bucur de mireasma lor.
Produsele Very me sunt destul de originale, mie-mi plac foarte mult fardurile, deoarece au nuanțe mate și interesante. Creioanele dermatografe și cele de buze din gama Very me sunt de calitate, mai ales atunci când ne dorim o aplicare corectă a rujului prin trasarea liniei, dar și pentru accentuarea acestuia.
Rujurile de la Pure Colour sunt în nuanțe diverse de la cele sidefate, la cele mate sau cu sclipici. Am testat destul de multe nuanțe, de la cele închise la cele mai deschise. Recunosc faptul că sunt adepta nuanțelor aprinse,am toată paleta de nuanțe de la roși închis la deschis.
Care sunt produsele voastre preferate de la Oriflame? Ce gamă preferați?
In cadrul acestei teme as dori sa prezentati mediul de marketing si analiza SWOT
la compania la care lucrati sau la orice alta companie doriti urmarind structura prezentata
in resurse ( maxim 5 pagini)
Mediul de marketing si analiza SWOT a firmei Oriflame
Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o îngrijire
naturală a pielii prin intermediul unei forţe de vânzări independentă, în afara circuitului
tradiţional al magazinelor de desfacere cu amănuntul.
Compania Oriflame este una dintre companiile cele mai dinamice din lume, ce
dispune de una dintre cele mai largi game de produse pe bază de ingrediente naturale,
fără testare pe animale
In cadrul acestei teme as dori sa prezentati mediul de marketing si analiza SWOT
la compania la care lucrati sau la orice alta companie doriti urmarind structura prezentata
in resurse ( maxim 5 pagini)
Mediul de marketing si analiza SWOT a firmei Oriflame
Oriflame este o companie care vinde produse cosmetice pentru o îngrijire
naturală a pielii prin intermediul unei forţe de vânzări independentă, în afara circuitului
tradiţional al magazinelor de desfacere cu amănuntul.
Compania Oriflame este una dintre companiile cele mai dinamice din lume, ce
dispune de una dintre cele mai largi game de produse pe bază de ingrediente naturale,
fără testare pe animale
0 Comments